Yaratdığınız marka istər fərdi markanız olsun, istərsə işiniz olsun haqqını verə bilmək üçün düsturdakı bir neçə sehrli elementi yerinə yetirməlisiniz. Bu elementləri intelektual və duyğusal olaraq iki kateqoriyaya ayıra bilərik. Bir markanın satın alınmasını təmin edən ünsürlər tam olaraq bu iki elementə bağlanır.
Belə düşünün, bir markanı intelektual ölçüdə satın alırsınızsa, daha yaxşı bir qiymət, ya da məhsulun xüsusiyyətlərinə görə satın alma qərarlarınızı və markanızı dəyişdirə bilərsiniz deyilmi? Ancaq bir marka duyğusal ölçüdə satın alınırsa, istehlakçısını bir yerdən tutmuş deməkdir. Yəni siz o marka ilə duyğusal bir bağ qurduğunuz üçün o markanı daha çətin dəyişdirərsiniz. Ona görə bizlər də bu gün həmişə birlikdə markanızın istehlakçıları ilə duyğusal bağ qurması üçün izlənməsi vacib olan təməl ünsürləri görəcəyik.
Bütünlük
Ortaq duyğu və düşüncələri paylaşmaq insanları bir araya gətirib, birlik halına gətirilməsini təmin edir. Burada diqqət yetirilməsi vacib olan nöqtə, yaratmaq istədiyiniz birliyi inteqrasiya olunduracaq prinsiplərə möhkəm möhkəm sarılmanız. Prinsiplərinizi təyin etməniz insanlar tərəfindən necə bir marka olduğunuzun daha asan başa düşülməsini təmin edir.
Etibar
İnteqrasiya olunma ilə olduqca əlaqəli olan etibarınız markanızın ən çox idarə altında tutmanız lazım olan elementi. Etibar tikmək üçün tutarlı olacağına diqqət yetirməniz vacib olan ən önəmli nöqtədir. Ola biləcək müştərilərinizin başında sizinlə əlaqədar təməl prinsipləriniz mövzusunda heç bir sual işarəsi meydana gəlməsinə icazə verməməlisiniz. Əsaslı bu məzmun içində düşünüldüyündə nizamlı bir böyümə, daha çox öyrənmə və daha çox məsuliyyət götürmək mənasını verir.
Güvən
Heç kim üçün sürpriz olmayacaq ən əhəmiyyətli element güvən yaratmaqdır. Güvən hamımızın hər sahədə həyatında mövcudluğunu istəyəcəyi, tarifin gizli komponentlərindən biridir. Markanız üçün yaradacağınız güvən isə markaya duyulan bağlılığı özü ilə gətirəcək.
Əlaqə
İctimai varlıqlar olaraq hamımız həyatımızın hər sahəsində çox müxtəlif əlaqələr içərisindəyik. Həm insani, həm də markalarla möhkəm əlaqələr qurmanın yolu bütünlük, etibar və güvən yaratmaqdan keçir. Yəni insanlarla bütün, etibar və güvən yaratmaq daha çox böyümə, daha yaxşıya və irəliyə getmənin önünü açır.
Yuxarıda bəhs etdiyimiz bütün elementləri markanızın olmazsa olmazları etməniz, istər fərdi istər işiniz ilə əlaqədar olsun, güclü bir marka yaratmanız üçün olmazsa olmaz dəyəri daşıyır. Corc Bradt belə deyirdi : “İnsanlar məhsulları satın almır, markaları satın alır.”
Mənbə : pazarlamasyon.com
Hazırladı : Müşviq Osmanlı